sunnuntai 20. joulukuuta 2015

20. luukku: Meiän bändi teki levyn



Laulan Activando Fe -nimisessä yhtyessä, ja oon ylpee ku saan olla osa bändiämme! Ja oon ylpee ulospykäsemästämme levystä!


Bändimme on sekoitus eri kansallisuuksia (edustettuina ainakin Suomi, Argentiina ja Chile) ja käytämme keskinäiseen kommunikaatioon suomen lisäksi englantia ja espanjaa. En oo bändin ainoa laulaja, ja mua vähän ujostuttaa olla paraatipaikalla tossa kannessa... Siinä kuuluisi olla kuvassa takanani seisova Fernando, bändimme johtaja, jonka käsialaa biisit ovat. Siinä vasta lahjakas kaveri! Ja muutkin muusikot ovat ihan huippuja lajissaan!

(Kuva ei anna todellista käsitystä bändimme jäsenmäärästä.)



Mä laulan tässä! Pistä soimaan taustalle!


Johdossa oleva solmu paljastaa, että mua vähän jänskätti ;)

Levy sisältää espanjankielisiä Jeesus-lauluja. :) Mä en puhu espanjaa, mut oon aika hyvä apinoimaan ääntämystä, ja oon saanut bändimme natiiveilta apua vaikeiden sanojen lausumiseen. Ja he ovat myös suomentaneet mulle kaikki biisit, että tiiän sit mitä laulan. :)





Tästä voit kuunnella koko albumin :)

Ja arvatkaas mitä? Nyt voin ruksata yli tehtävälistaltani Laula levyllä -kohdan!




PS. Spotifysta voitte kuunnella Kulkuri Asarias -levyltä Hyvästi jää -nimisen biisin, missä laulan yhden lauseen soolona (oon siinä 10v.) Mut NYT meitsi on oikee levylaulaja!

PPS. Seuraava levy tulee olemaan suomenkielinen.


Tykkää Huokunista Facebookissa.
Saat tiedon uusista postauksista seinällesi.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...