lauantai 12. heinäkuuta 2014

Espanja vol. 4 - Rantsu

Meil oli aikaa käyä myös rannalla.


Muut rupes ottaa aurinkoo ja uiskentelee, mut ku mä en oo mikään rantaleijona, ni oisin menny sillä välin kauppoihin kiertelemään. Mut kiitos siestan, ei ollu kaupat auki. :(


Kävin Välimeressä.


Rantaviivaa kävellessäni tuli vastaan tämmönen aivojen näkönen levämikälie.


Jassu löysi söpön pikku rapusen!


En muista ennen nähneeni elävää rapua, ja sit ku se viel käveli silleen sivuttain awwww! :D





Freedommm!


Mul oli kyl missio sitä rantaa varten: etsiskelin pikkukiviä kotiin vietäväksi.


Ja löytyi niitä sopivanmuotoisia ihan mukavasti. Teen niistä nimittäin:


Barbababoja!!!!! ^__________^ Noist tulee jääkaappimagneetteja!


Keskellä katua oli torttu.






Sieltä rannalta oli yli tunnin automatka takas kotiin. Kuskimme kertoi, että ajettais sellaista reittiä, minkä varrella on mahdollista nähdä luonnonvaraisia FLAMINGOJA. Olin ihan pähkinöinä!!! :D Vaikken enää aktiivisesti kerääkään eliksiä (=elämänpinnoja, elämälle uusia lintulajeja), ni todelLAKI ois harmittanu jäädä flamingo näkemättä. Kuski kyl sano, ettei niit enää välttämättä oo siel tähän aikaan kesästä...


Mut nähtiin me niitä!!!!! Jeeeeij!!! Ihan eri asia ku Korkeasaaren flamingot!!!


Ajettiin autol jotain 130 km/h, mut onnistuin saamaan muutamat kuvat.


Juku miten nättejä!



Sitten... meil oli tosiaan tosi kova vauhti, mut MÄ NÄIN, ett siel kaislikon reunalla kahlas yks lintu, jonka mä oon halunnu nähä livenä jo about 15 VUOTTA!!!!!!!!

AVOSETTI!!!!!!! (kuva: pöllitty netistä)



Mun oli pakko kiljuu siel autos vähän ääneen, ku olin niin ONNELLINENNNNN! Mun lempilintu JJEEEEEEEEEE!!!!!!

Nyt siis saan yliviivattua tost sivun oikeessa reunassa olevasta Tehtävälistasta (lista asioista, mitä haluan tehdä, nähdä tai kokea joskus elämäni aikana) "Bongaa avosetti"! ^____^


1 kommentti:

Anna kirjoitti...

Hauska idea toi kivien maalaus. Myös flamingo-kuvat oli kivoi. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...